Право на рекламация и връщане на продукт
При покупка онлайн, потребителят има право, съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, да се откаже от получената стока в срок от 14 (четиринадесет) дни от датата на получаване на стоката, без да дължи обезщетение или неустойка. В този случай Л-бейби ЕООД ще възстанови на потребителя заплатените от него суми не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си да се откаже от стоката, съгласно чл. 55, ал. 6 от Закона за защита на потребителите.
Потребителят е длъжен да съхранява получените от Л-бейби ЕООД стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите. За да бъдат върнати обратно закупените продукти, задължително условие е, те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят на вида, в който са получени от потребителя. На връщане и отказ не подлежат продукти, които не отговарят на тези условия.
Ако при самото получаване на стока, тя е с нарушена или разкъсана опаковка поради неправилно транспортиране или има липси, рекламацията и застраховката ще бъде уважена само в присъствието на куриера. В този случай, моля, незабавно се свържете с нас или откажете да приемете стоката. Рекламацията се удостоверява със забележка в товарителницата на куриера. Изготвя се протокол, в който е описано констатираното състояние на пратката и опаковката й. В случай че приемете пратката на своя отговорност и не предявите своите претенции пред куриера, рекламацията може да се счете за недействителна.
Как да заведете рекламация?
1. Попълнете формуляр за рекламация. (Такъв ще бъде изпратен от наш служител на имейл адреса ви , след уведомяването ни от страна на клиента , че желае да го върне).
2.Клиентът трябва да изпрати върнатият от него продукт с опция преглед и без наложен платеж.
3.Задължително прикачете снимки на документите за покупка (стокова разписка, фактура или касов бон).
4.Задължително прикачете снимки или видео, които показват проблема (молим да приложите видео само за проблемите, които не могат да се покажат със снимка).
В случай на фабричен дефект, който е установен след получаването на продукта, клиентът го връща за сметка на търговеца и се изпраща друг продукт като заявения. В този случай транспортните разходи са за сметка на Л-бейби ЕООД. В такъв случай , Л-бейби ЕООД изпраща другият продукт като заявения с обратна пратка , чрез която при получаването му , клиентът трябва да върне на Л-бейби продукта с фабричният дефект.
При връщане на закупена стока по желание на клиента съгласно чл. 55, ал.1 от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи са за сметка на клиента.
Условия, на които продукта трябва да отговаря, за да се върне в горния срок:
1.Да не е ремонтиран;
2.Да няма следи от употреба (одрасквания, износване, удари и др.);
3.Опаковката да не е увредена;
4.Всички оригинални аксесоари да бъдат налични;
5.Ако продуктът е бил придружен с подарък, то е необходимо да се върне и подаръка;